Theme Layout

Fullwidth

Boxed or Wide or Framed

"Wide"

Theme Translation

Display Featured Slider

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

"Dark"

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Υγρό στοιχείο




Θύμησέ μου τ' όνομα σου.

Είναι μια παρηγοριά κι αυτό.

Τόσες φορές που το φώναξα
σπάσαν τα γράμματα
κι έμεινες άναρθρη
και τα μέλη σου σκόρπισαν στο μέλλον μου
ανήμπορα, μη αναγνωρίσιμα.

Κάτι θα μου θυμίσουν κάποτε
αλλά δεν θα ξέρω τι.

Έτσι όπως τα υγρά σου στοιχεία
στάζουν αργά κι αμετανόητα
στου λαιμού μου τις φουσκωμένες φλέβες.

Έτσι όπως κρατώ το ποτήρι
και δεν ξέρω αν κοιτώ το γυαλί ή το νερό
ή το πως παραμορφωτικά μεγεθύνεται ο κόσμος μου μέσα απ' αυτό.


You Might Also Like

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αναγνώστες